A new beginning

godmorgon, har inte skrivit här på sistone, har helt enkelt varken haft lust eller tid.. Gjorde nämligen slut m min kille i måndags och har  sen dess försökt hålla mig sysselsatt. Men jag vet att detta var det rätta även om det är svårt nu i början. Men jag vet att jag tar mig igenom det här, det är bara att ge det tid.

Den här veckan: Skolan kommer igång mer & mer. Har börjat kolla på gudfadern trilogin med min bästa killkompis, umgåtts med vänner, pluggat.

Idag ska jag ha skola förstås sen kommer mamma så ska vi ta en mysig fika. På kvällen tänkte jag försöka komma iväg på ett pass Zumba, har inte tränat på hela veckan & det är ju kul.

Kommentarer
Postat av: Semlan-Foto

Jag är med i en fototävling och skulle bli så glad om du röstade på min bild och som tack får du en länk :D



rösta här----> http://tavling.idg.se/pc-for-alla/sommar2011/pafageloga-0



2011-08-31 @ 11:32:42
URL: http://semlanofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0