Final

i idol är det denna kväll. Vem vinner Robin eller Amanda? För min del kvittar det om jag ska vara ärlig. Jag tycker båda är duktiga på sitt vis. MEN Amanda har en egen röst :)

Har haft en kort dag i skolan, 3 lektioner, sen så har jag vart & köpt sol&bad kort! YEy! Mamma tyckte att vi skulle sola o bada lite på lovet, och det säger man ju inte nej till!

UPDATE:
OKEJ, jag har ändrat mig efter att ha tittat, nu hejar jag på Amanda, tycker hon håller en helt annan klass än vad Robin gör. YOU GO GIRL ;)

Så grymt trött! Får se om jag somnar innan Idol är över ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

hej!

allt bra?:)

2011-12-09 @ 22:38:47
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: ellen :)

Hej vilken mysig blogg du har ! :)

Ser att du läser Tyras Sjöstedts blogg:)

Jag har skrivit ett inlägg ang henne och läsarna i min fanblogg. Vill du va snäll o lämna en kommentar om vad du tycker om inlägget :)?? Skulle uppskattas ! :) Kram!

2011-12-10 @ 14:27:44
URL: http://alwaystyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0