Lucia

Hallooo,

Glad Lucia (eller vad man nu säger?) I natt sov jag bara ca 5 timmar. Buuu, klockan ringde vid sex. Sju så var man i lokalen där vi skulle ha vårat lucia framträdande. Vi hade fem låtar varav en där jag sjöng lite solo med två andra tjejer. Det var i princip min första "riktiga" gång. Så grymt nervös när min klass & alla man kände skulle titta. Vi hade tre framträdanden :) Ett per årskurs.

Jag är glad att jag gav mig en spark i baken och sjöng solo även om det inte var en hel låt så är jag rätt stolt över mig själv :) Men hade nog inte gjort det utan allt pepp från nära & kära <3 Det kunde förstås ha gått bättre men jag är nöjd iallafall
Denna var det, nu ska jag inte lyssna på den på ett tag ;) Har nördat sönder den för att lära mig texten o bli säker på den.

Efter det hade jag en geografi lektion, sen var skoldagen över och jag gick hem och sov en stund,sköööönt.. Nu ska jag sätta igång med plugget alldeles strax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0