Memories

Den här låten minns jag att jag tyckte var mysig som liten,, även denna är rätt bra http://www.youtube.com/watch?v=U2apEZaK9sM

Idag har jag haft mitt geografi prov, kunde skriva nåt på frågorna, nu är det bara att vänta & se om det blir rätt eller fel. Efter skolan plockade mamma upp mig för en shopping tur på IKEA, lite otur, allt jag ville ha var slut eller fanns inte.. Hmpf! Men vi hade en trevlig fika och en växt & ett doftljus fick följa med hem!

Sen blev det lite Thaiboxning lika kul som vanligt(lite öm dock), ska försöka gå varje måndag & torsdag :)
Nu denna kväll ska jag avsluta två uppsatser och plugga lite inför mini läx provet i matte imorgon, ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0