Så kan det gå

Hej! :) Idag började jag dagen med en liten  tur till solariet, inte helt dumt! Somnar nästan alltid...

Efter det mötte jag upp Laura som ville ha sällskap på sin shopping tur. Slutar med att jag som inte tänkt köpa något kommer hem med två nagellack och en tröja. Men men, det är ju sånt som är kul och det är RIKTIG shopping, impulsköp! :)
Hel mysig tröja!

Nu sitter jag hemma hos mamma och väntar på att det ska bli dags för middag. Lasagne m sallad (och min fram experimenterade salladsdressing,,får se om den blir ätbar) Yum yum!

Kommentarer
Postat av: ellen :)

Jodå de e bra, din favvoårstid:D?

2011-12-30 @ 19:03:13
URL: http://lillefotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0