Unknown

Tjolahopp. Kom nyss hem har varit med min kompis, vi tog en kaffe på Mc och sen hem till mig och såg filmen Unknown. Den var grymt bra, jag tycker att i många filmer vet man vad som ska hända men inte i denna, rekommenderar om du gillar spänning o action :)

Tidigare idag åkte jag in till Örebro, spenderade 1timme inne på biblioteket, så går det när man inte vet vad man vill ha ;P men gick där ifrån med 3 böcker iallafall. Sen inköptes 1vitt linne och ett brunt flätat skärp.

Nu blir det grillat m nypotatis till middag, yum yum
Från båten i Niagara Fallen


Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Den där filmen är faktiskt ganska bra! :)

2011-07-10 @ 21:00:16
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0