Nueva york

Hejsan hejsan. Sitter här o väntar på att alla ska bli klara. Idag ska vi se Empire State Building & gå runt i Central Park. Gissar även på att det blir lite shopping. Igår tog vi en båt tur så vi fick se en del bla Frihetsgudinnan. Blev ett par jeans köpta också! Imorgon åker vi hem igen, men flyget går inte förrän 20 nånting så blir ju nästan en hel dag till. Längtar hem till min voffe lite grann!

Jag gillar New York tillskillnad från min bror. Här har man sett en kvinna som hade målat sin "tröja" (lite färg på tuttarna) en kille i banan dräkt(han stod inte som försäljare)  ett gäng killar på rullskridskor varav en hade på sig en brudklänning. Låter det inte som en fantastisk stad?

o sen GRATTIS till min farfar som fyller 80år idag! <3

Blir ingen bild idag, pga dålig uppkoppling. Ha en skön o varm dag! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0