Pre summerholidays

Tjolahopp, gud vilket härligt väder det är!!! :D ME GUSTA

Ca 27grader o sol, knappt några moln , helt underbart! Idag har jag sovit, tills mamma väckte mig då mina gud föräldrar skulle anlända inom 30minuter, sen har jag varit ute i solen o "pluggat" började iaf med ett tal :P Riktigt skönt, tog med mig mini pcn ut o lyssnade lite på Spotify.
Jerry är lycklig vi har tagit fram hans pool

Har nyss ätit super god Smörgås tårta som gästerna hade med sig! MUMS!!! Har även övningskört det går framåt :)

Imorrn blir det att vara med stjärnparaden o se föreställningen sen ska vi fira sista föreställningen där på kvällen! :)

Ne nu ger jag upp har försökt ladda upp riktiga bilder men det vill sig inte, gick bara m denna halv taskiga webb kamera bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0