Say whaat?

Tjolamors! Idag känner jag att jag har varit en duktig liten flicka ;)
Vaknade vid nio, åt frukost sen gjorde jag frukost åt mamma :)
Gick på promenad m hundarna och plockade blommor
Städade mitt rum (ordentligt, det behövdes)
Klippte Jerrys klor, lite päls o borstade honom
Nu väntar jag bara på att få hoppa in i duschen.

I torsdag, till vänster vad jag hade på skolavslutningen, när jag kom åkte det till höger på :)

Ursäkta att man ser så lagom mysig ut men det var kvavt o sen på högra bilden hade man råkat ut för en regnskur ..

Senare idag kommer ett par gäster :) o så ska jag ju extra kollat att allt är färdig packat inför ******

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0