3->Orlando

Halloj! Har precis käkat middag, gött m bukfylla ;)

De första dagarna här i Fllrida blev i Fort Lauderdale, tyvärr var det oväder, regn o rusk, men vi fick en liten solglimt.

De regniga dagarna tillbringades på stora köpcentrum. Forever 21 = kärlek <3 köpte en super mysig tröja där och sen på ett annat ställe köpte jag nya vinterskor :D!!!!!!! Igår åkte vi norrut till Palm Beach, hälsade på pappas kusiner. Riley och George, dom hade en skit söt lite westie(den gosade/busade jag en hel del) han fick duga som kompensation för Jerry. Vi åkte till deras super fina golfklubb åt lunch och sedan blev det ett dopp i polen. Senare på eftermiddagen åkte vi till pappas andra kusin o hennes man, där vi åt middag o hade det trevligt innan vi gick för att sova i deras gästrum (emilia & jag hade eget badrum, extra plus för det!)

Dagen började med Seijas enorma frukost, stekt ägg, bacon, bröd, frukt,juice, kaffe o kaka om så önskades. Jag fick gasa runt på Bobbys gräsklippare, he he ;)
Efter det åkte vi till Orlando, där vi är nu på ett fint hotell jag & Emilia har vår egna svit. Idag var det fint väder så direkt när vi kom hit hoppade vi i badkläderna och ut till polen, där vi solade o badade!


Kvällen avslutas med dessa ;) <3 5dollar =två för en <3

Imorgon blir det sea world eller universal studios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0