Hur mysiga är

inte dessa!!!!! Var ute & små shoppade m min kompis Laura, och inne på Lindex såg jag dessa hur mysiga/fina är dom inte?! Gillar inte uggs som sko men dessa är ju supermysiga att strosa runt i hemma gärna kombinerat m pyjamas brallor ;D

Älskar strumpor, raggsockor o tofflor, hehe (A)
Köpte tröjan på Forever21,kärlek, den kommer man se mig en hel del i! Parfymerna är från Victoria´s secret, den ena är Body spray, coconut <3 Har den nästan varje dag så man luktar lite lagom vardagligt gott. Den andra heter Noir tease,reseförpackning liten & söt och jag skulle säkert inte hinna använda upp en hel!

Denna eftermiddag har jag suttit & pluggat Ekonomi, prov imorgon, skulle egentligen haft Thai boxning men den var inställd. Nu ska jag bara göra matte läxan läsa en sammanfattning om Taxes och sen får jag väl hitta på nåt "kul" innan det är läggdags
Yummy for the tummy- Ananas & Kiwi

Kommentarer
Postat av: 25år, 2 barns mamma, egen företagare, designer

Dom "skorna" ser riktigt gosiga ut=)

2011-11-29 @ 00:06:01
URL: http://www.mammavd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0