Jag går å fiskar...

Godmorgon, sitter nu lite nyvaken ute på en lite halv sval balkong. Här är klockan strax efter sju o närmar sig halv åtta. För tillfället befinner jag mig vid Lake Tarpon. Har en fin liten sjö här nedanför balkongen, där några just nu står o fiskar.

Om någon timma blir det hotell frukost, tagga ;) Jag har inte sovit så bra denna natt, det har varit varmt,kallt, täppt näsa och sen har jag drömt en massa. Idag blir det mest sol & bad hoppas jag, vi ska åka till nästa hotell som ligger vid Clear water beach :)

Igår stannade vi i några kolliox affärer och köpte lite onödiga grejer o lite presenter. rätt mycket smink blev köpt eftersom att det är så mycket billigare här, en mascara kostar runt 60kr.

Hej svejs önska mig fint väder o njut av er söndag! <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilket är ditt favorit tvprogram? KRAAAAM

2011-11-06 @ 22:02:12
URL: http://shaakeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0