Onsdaq

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej BLOGGEN :D :D ..

he he.. :) Idag har det varit möte med sånggruppen en massa kul på gång! Haft en rätt vanlig dag i övrigt. Efter skolan blev det en liten fika m pojkvännen, var ett tag sen :) Efter det träffade jag min kompis Laura o hennes kille så vi gjorde sällskap till ICA jag blev sk glad för då kunde jag köpa Sharon frukt :D

det är såå gott , som godis! Nu sitter jag här o gluffsar i mig en :P Om ett par timmar ska jag iväg & prova på ett nytt Zumba pass, det behövs! Igår mådde jag piss o var på jätte deppigt humör, vilket jag tror berodde på att jag inte tränat på ett tag. Träna=Pigg & glad tjej som orkar plugga :)

Så här såg det ut för ett år sen när jag tittade ut genom fönstret.. Så ser det inte ut idag..
Måste komma snö till Jul iallafall! Jag vill åka skidor, pulka, bygga snögubbar o ha snöbollskrig! Men viktigast är att det blir snö på julafton! Ska man vara hemma i Sverige på jul då ska det vara snö! :D

Ne nu ska jag plugga lite o sen iväg o träna ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0