Sportkväll

Igårkväll bänkade jag mig i soffan framför Juventus-Lazio. Juventus vann på bortaplan med 1-0. Mål gjorde Pepe och avgjorde matchen mot Lazio för andra gången. Marchisio fick gult kort= att han inte spelar mot Napoli på tisdag ;|..

Efter det kollade jag på hästhoppning och de sista 20minutrarna utav matchen FC Barcelona- Getafe.
t höger m hästen Casall la Silla
Rolf-Göran Bengtsson kom på 4:e plats i Global Champions Abu Dhabi och kammade hem 1miljon kronor. Nu är han på väg hem till Sverige för att delta i tävlingen i Globen idag, om jag inte förstått fel.. och det har jag precis missat såg jag nu.. men men.. :/

Matchen Barcelona Getafe, var ju SKAM... Jag hejar ju på Barca, men vad tog det åt dom igår? 1-0 till Getafe, och hur spelade dom egentligen? hmm.. Hoppas dom är bättre på tisdag.


Nu skall jag plugga ekonomi åker senare idag tillbaka till mitt i Örebro, pööööözzz

Kommentarer
Postat av: sara Bieber

hej, gillar du justin bieber måste du besöka min justin bieber blogg! kram :)

2011-11-27 @ 16:31:37
URL: http://biebersbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0