Morgon power

nap. Hallo , idag börjar vi lite senare så jag tog mig en sväng till gymmet vid 6imorse och körde ett litet pass, avslutade det med en "power nap" i bastun :) mycket uppskattat. Däremot blev man ju vrålhungrig så nu sitter jag här med min frukost <3
+

Inte blandat dock! ;) Finns nog inte en frukost där jag inte har en kopp grönt te framför mig. Och skulle det hända är det antingen för att jag inte har något grönt till hands(högst ovanligt) eller så är något helt galet!
Jätte god gröt som går riktigt snabbt att göra & blir inte heller någon disk!

 

Idag ska jag hem till mamma, så ska vi ha fredagsmys & kebabkväll ;) OHlala.. Slutar tidigt idag, så är lite trist att alla man verkligen ville hitta på nåt med slutar senare :/ Men men

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0