No strings attached & Love Wedding Marriage

Såg dessa två filmer med Mamma igår. No strings attached var en typisk förutsägbar romantisk komedi, dock hade den sina roliga stunder och även några fina. Men tycker fortfarande att den inte är att rekommendera. 3/5

Love Wedding Marriage är absolut inget att rekommendera, den var tråkig & tjejen i den gjorde mig bara irriterad, jag tappade koncentrationen & började göra annat samtidigt som jag tittade på filmen. 1/5 MEN! Killen var snygg o charmig så det blir en pluspoäng ;)

Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej hej! Kika in på min blogg, den handlar om mode, kläder, min vardag m.m. Kram //Elsa 13 år

2011-10-09 @ 21:17:38
URL: http://www.eelsus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0