Sista säsongen

Tjo, sitter nu och ska alldeles strax köra igång med svenska arbetet det ska vara inne innan 0.00 Imorgon så alltså 23.59 last chance! Gud, vet inte vad det är med mig kan verkligen inte komma igång. Skriver ner bra idéer men sen då?

Eftersom att det inte blev någon träning igår så får det bli idag! Afrodans står på schemat, sedan blir det hem o göra färdigt svenskan om jag inte redan gjort det då. Och som avslutning ska jag belöna mig själv med första avsnittet Desperate housewives säsong 8.

Idag hade vi möte m skolans revy förening sökte till teater, men det var jag inte ensam om har ca 40 att tävla mot ;) och måste fixa en riktigt fin muta!! Skulle vara riktigt kul att vara med men går det inte så är jag fortfarande en sångmedlem och vi kommer att sitta och lyssna på 18 sökandes till vår sång grupp! Ska bli jättekul!
Rudbeck idol ;)

Nej nu ska tummen ur ... och denna svenska ska bli gjord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0