Olika syn på vad som är rätt & fel

när det kommer till djur. När jag var i Amerika (USA & Canada) var det en del som fick mig att må dåligt. Djuren på Zoo:t i Toronto, bodde så himla trångt att det inte var klokt, jämför m kolmården så lever djuren på Kolmården lyxliv. För att inte tala om hundvalparna i djuraffärerna i New York, låg i skyltfönstrena i stek heta sommar värmen.

titta vad dom dricker ur..
Eller om man gick in i affären var det små "skåp" m glasfönster i dörrarna där inne var det en massa valpar i alltför små utrymmen. Har tyvärr ingen bild på det men ska be mamma skicka för hon tog bild på det.

Något annat var också Rea på valparna WTF?!

Usch allt det här fick mig nästan att gråta, ville bara köpa alla & rädda dom från dessa hemska ställen. Tänkte på min lilla voffe som jag skulle göra i princip allt för.. <3
även när han kommer hem så här..


Kommentarer
Postat av: MsSophie

Nej men vilka fina vovvar :)



/MsSophie

http://www.improveme.se/mssophie

2011-09-26 @ 16:23:16
URL: http://www.improveme.se/mssophie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0