Samsung galaxy s2

Så här kommer en liten "recenssion" på min nya älskling ;) Nu åter till det mer seriösa. hö hö
Nej men jag tycker att det är en riktigt bra telefon, i många tester har den vunnit bland dagens smartphones, däribland iPhone(vilket många apple fantaster har svårt att acceptera ;P). Jag tycker den är väldigt enkel att använda, även för mig som är så oteknisk som en gammal farmor från 1800-talet. Okej inte riktigt, men nästan, det kan nog mina vänner intyga...

Men, den innehåller mycket grejer, det finns en massa roliga appar att ladda ner, mycket bra kamera & ljudupptagningen är även den bra. Storlek, ja.. Den är ju rätt stor men dock tunn! Jag har däremot skaffat ett skydd/skal som gör den mycket större än vad den är. Men enligt min klumpiga åsikt så hellre större & hel än en liten & trasig? Känns som att man kan göra nästan allt med den, rekommenderar den till dig som mig, som inte gillar Apple grejer(iPhone) men ändå vill ha en bra mobil.





Kommentarer
Postat av: amanda

smart av dig att köpa en sån :)



kram

2011-09-28 @ 20:34:48
URL: http://ajey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0