Kapade träd och fyrhjuling

Tjubidu, har nyligen åkt med pappas "stug-granne", han körde fyrhjuling och jag, Emilia, hans fru och deras barnbarn på en kärra bakpå runt i Sladas skogar, rätt kul haha sen hade jag ju också en grymt snygg*host* sverige mössa på mig också..

Började dagen med en mils promenad till havet fram och tillbaka och sedan efter lunchen gick vi ut och hjälpte till att kapa ett träd. HEJ LANTIS

Imorgon ska jag åka till Upplands väsby igen och fira min födelsedag med morfar,mormor, brorsan etc. Eftersom jag inte ser dem på den riktiga dagen.

HA en fin helg kram på er <3


Kommentarer
Postat av: SNYGGA SKOR SÄLJES!

Säljer nu sommarens snyggaste skor! Gå in på min blogg för att kika. Skynda fynda!!

2012-04-22 @ 19:00:37
URL: http://allaslillaidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0