Onsdag?

Hello, jag är så grymt dag blind nu när det är lov. Tur att jag skrivit upp allt jag ska göra så att jag är på rätt plats vid rätt tillfälle.

Mestadels har mina dagar gått ut på att ha körlektioner, teorilektioner och ridning. Jättekul, har absolut inget emot att sitta i skolbänken ett par timmar varje dag även fast det är lov, kul att lära sig detta och det är ett steg närmre körkort!

Nu ska jag närsom dra till körskolan för lite teori lektion och sedan blir det att ta bussen till Odensbacken och sedan få skjuts av mamma till ridskolan. Jättefint väder så hoppas på att få rida ute.

red denna fining igår!

Skriver inte så mycket nu under lovet då jag har tröttnat lite på dator och jag gör ungefär samma varje dag

kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0