TRött men för taggad för att sova



Var faktiskt riktigt kul igår! Trodde inte att så många skulle komma, så det blev en glad överraskning. Jag har ju varit med och planerat den här kvällen/natten i nån månad nu så :)

Jag satt och ledde leken Mjöl Face som vi kallade den, klassikern: springa fram försöka plocka upp ett äpple med hjälp av endast munnen och sedan släppa det och springa till en tallrik fylld med mjöl för att finna en sockerbit som där ligger gömd.
KUl att titta på ;)
be nice, detta var när jag kom hem efter tre,,, urseg

Jag kom inte hem förrän efter 03:00 kände att jag behövde sova eftersom jag ska iväg och festa ikväll, 48h Campus, där bla Timbuktu och Maskinen kommer att dyka upp, nice


Köpte lite smått häromdagen
Denna topp från Gina Tricot, ursäkta mysbrallorna men orkade inte byta, hehe
och denna klänning från HM

Ne nu ska jag göra annat kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0