You´ve gotta be kidding??

Strax efter 06:00 gick jag upp denna morgon, körlektion 7:10. Så klädde på mig gick en sväng med vovven lite frukost och iväg. Kommer dit och han säger att jag är tidig, ja klockan är 7:05 ser jag. Men nej han visar schemat att jag inte ska vara där förrän 9:55, aaaah! på ett påsklov dessutom!!

När jag var där övade jag på ett teoriprov och det gick finemang, sen när det var dags för lektion gick det jätte bra!

Sitter och skriver små oviktiga saker till skolan, med denna söting till sällskap.
Efter ridningen igår ville jag inte vara utan honom så tog med honom in till mig i Örebro.

Vi ska snart ut på promenad tyvärr försvann solen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0