70 år på en helg

Hej, var som sagt i Uppland och firade mormors 70års dag. Vilken tur vi hade med vädret, soligt och skönt men lite kallt mot kvällen.
 
Däremot så blev jag ännu mer förkyld då jag hade kanske lite dåliga kläder där mot kvällen (kort klänning + filt omvirad runt mig)
 
På fredagen kom jag inte till Sthlm förrän 21:00, då var mamma så snäll o hämtade! Sen när vi kommer till lägenheten så har hon fixat med räkmackor! Köpt Ben & Jerry, Marabou och goda chips samt min favorit cider! Så himla fint av henne ,blev jätteglad !
 
Kalaset
 
Min söndag var väldigt stillsam då min förkylning tog all energi = sov åt, åkte tillbaka till Örebro, sov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0