Tradition i kollektivet

Godafton !
 
Har precis avslutat det jag tänkt med ekonomi läxan samt förberett väskan för morgondagens skoldag. Nu sitter jag och små läser lite fysik, radioaktivitet är det som gäller för tillfället.
Snart är klockan 21:00 och då är det dags för Svenska Hollywood Fruar. Förra året följde jag och min dåvarande Kollektiv/hus kamrat (vad ska man kalla det?) Top Model Sverige, varje tisdag (?) satt vi bänkade och kommenterade vad som visades i rutan samt bara umgicks! Nu har dock denna dam flyttat men vi har bestämt oss för att fortsätta tradtitionen med Hollywood fruar så varje tisdag kommer hon hit. Må traditionen aldrig falla!
 
Min absoluta favorit är ju Maria och min nya, Mindy helt underbar ju! Vill att hon ska få bli en av fruarna eller få ett eget program haha! <3

Kommentarer
Postat av: emma ♥

sv: mums ja :)
okej, jodå :)

2012-08-28 @ 22:19:20
URL: http://emmapettersson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0