sleeeeeepy

Halloooo, idag är jag 100% seg, var tvungen att gå hem från thaibox passet igår pga magont,illamående o huvudvärk. Skrev min uppsats och sen hoppade i säng och somnade innan nio. sen sov jag till runt tio och var fortfarande trött.

Så nu sitter jag här med varm mjölk+ingefära+honung+lite kanel i ett mörkt rum med myskläder på. Om ett tag kommer lilla mamma och kör förbi mig till skolan innan vi åker hem till henne. Yes jag är så trött att jag inte pallar gå 7min till skolan.. fuuuu..

Är inte riktigt förvånad frös så mkt i skolan att jag skakade lite lätt. Men hade ett riktigt kul sångmöte igår! Vi planerade inför Alla <3dag då vi ska sjunga i skolcafeterian och sedan inför en liten eventuell tripp första helgen i Mars ;)


Kommentarer
Postat av: Mira

Jag brukar också dricka det där när det är kallt ute, speciellt när jag är förkyld också som jag är nu! :D Ska nog gå och ta mig en kopp... Allt bra? ♥

2012-02-10 @ 11:55:44
URL: http://mirasplace.blogg.se/
Postat av: milenamalmros

gud va gott det där lät.. vill också ha en mugg med sådant! ska man göra de på ett speciellt sätt eller bara blanda allt på en o samma gång? :)

2012-02-11 @ 18:08:04
URL: http://milenamalmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0