Hoppeli hopp

Hej, sitter här med en kopp Latte, inte som den på Starbucks men den får duga ;) Jag lär mig väl snart och blir bättre på att göra dom.

Igår hade jag ridlektion, det var så himla kul! Min ridlärare var tillbaka och det var full gas direkt. Har ju inte hoppat på två år bortsett från förra lektionen och denna gång hoppade vi bana utan stigbyglar! Har ju hoppat utan förut men har ju inte ens galopperat utan på två år, så det blev både och igår. Tyvärr är jag skyldig ridgruppen en tårta då jag ramla av haha.

Kom i en för snäv sväng efter hoppet, utan stigbyglar min balans är sämst, kände att jag var på väg av och istället för att försöka hålla mig kvar så förberedde jag mig på att landa så bra som möjligt :P Men det var bara att hoppa upp och göra om hoppet.

Hahah lilla Mulle, gamla goda minnen från alla hästtidningar som damp ner i postlådan hemma! <3 måste nog nästan köpa mig en någon dag haha

Idag har det varit skola, umgicks lite m min pojkvän och sedan lite läxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0