Ny dag

och ny bloggdesign. Var tvungen att köra via mammas dator, fungerade inte på min av någon anledning.

Sitter nu o ser på Keeping up with the Kardashians och ska snart hoppa in i duschen.
Ska övningsköra lite med mamma och sen ikväll ska Meg & jag ut på en tjejkväll. Vi har varit lite nere sen vi kom hem så nu ska vi ut o ha lite kul! Det är viktigt :)

Vet dock inte vad jag ska ha på mig!?! AAAH


Om ni får chansen, köp denna läsk! Det är den godaste jag vet, min favorit! Har tyvärr bara fått tag på den i Florida & WH Smith på Gatwick Airport,England

EDIT
ny design trodde jag, min dator visar den gamla?

Kommentarer
Postat av: Maida

Så fin! :)

2012-07-13 @ 21:42:44
URL: http://maidre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0