Going all in

Godkväll, idag har varit en sjukt skön dag, kom inte ur sängen förrän vid tre, bara låg o mös i flera timmar. Sen frukost vid fyra för att sedan åka o handla lite smått o gott+nödvändiga ting.

Jag är jättedålig på att ta beslut när det kommer till vissa saker, så slutade med att jag cyklade runt halva örebro bara för att jag inte kunde bestämma vilken affär jag skulle till, blev att jag handlade på två o cyklade förbi mitt favorit bageri bara för att upptäcka att det var stängt, bummer..
yum yum, hehe, får träna lite extra men det är det värt! Är ju ändå lov nu och det måste firas!

Nåja lite gott blev det ändå! Resten av dagen har jag i princip sovit, hah

Imorgon(senare idag) så ska jag jobba, bäst att sova lite nu kanske.. Kram <3

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström - UPPSALA

Åhh jag vill också testa den :D

2012-06-10 @ 00:28:34
URL: http://mooollys.se
Postat av: Sari

Yummie! :)

2012-06-11 @ 09:54:52
URL: http://rodeogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0