Lite dött

Tjohej, här har det inte varit full fart på bloggandet. Men det är det ju inte heller så ofta.

Har jobbat lite hos mammas sambo, på hans grönsaks odling. Det jag gjort är planterat om och så. Igår krattade jag i två timmar! (värk i armarna) satte mig även i bränn nässlor, inget att rekommendera, det gick igenom byxorna o brände i baken..

Har haft dubbel körlektion denna morgon och det går framåt, motorväg blev det idag och ikväll kommer mamma och plockar upp mig med min bil så att jag kan köra hem och därmed få lite träning. Nu resten av dagen fram till det, blir det att nöta teori och ta det lugnt.

Sitter även och googlar tips och sånt för Newquay, åker om mindre än två veckor!


Var & pysslade om Helikon lite igår, blev ingen tur då stackarn är halt :/


Gjorde denna hamburgare för ett par dagar sen, ser den inte grymt god ut? (Det var den också) hahha stolt, kanske 3e gången jag steker hamburgare.


Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh häst <3

2012-06-18 @ 22:55:35
URL: http://linaohlsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0