Är det bara jag.. ?

Eller har ni också en dag som är den ni försover er mest på? Jag försover mig inte mer än 30 min men det sker 90% procent på Torsdagar..  Hmm weird ;P
från Florida med söta lilla Fergie i knäet

Igår var jag och bokade inte lite körlektioner snart dags att försöka skaffa sig det där körkortet ;) Sen lite plugg och sedan en tur på rullbandet innan stängning.

Idag är det kort dag i skolan ska snart dra dit lite tidigare för att få lite hjälp med matte läxan av en klasskamrat. Efter skolan ska jag träna och sedan åka hem till mamma dit min bror och mormor även tagit sig, kul! :)

Kommentarer
Postat av: Josefin:)

haha okej (:

2012-03-02 @ 19:41:09
URL: http://paradiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0