Borde inte

ha klagat tidigare haha, shit vad trött jag är nu! Har nyss kommit hem från Thaiboxningen hade kunnat lägga mig på golvet där borta och sovit en stund..

Tidig körlektion(tröttsamt eftersom man koncentrerar sig så mkt) Många långa lektioner där jag har behövt ha full fokus och sedan ett Thaiboxnings pass på 90min, där har man ju inte vart på ett tag så det kändes.

Men nu har jag fått i mig lite energi, blir middag framför bigbang theory och sedan svenska uppsats

Han är min favorit, om ni tittar på detta vem är din?


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Okej vad gött:D

Det är bara fint här med:)

Händer i helgen då?

2012-03-29 @ 21:31:15
URL: http://maolions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0