En kväll med fransoser & fransyskor

Goddagens denna ljuvligt underbara dag!

Började dagen med en springtur sen frukost och efter det hängde brorsan med mig & hunden på en riktig långpromenad! Vi hann hem före mamma och mormor som dessutom gick en 2-3km kortade promenad men men vi är ju unga o friska ;)
man känner sig mycket fräschare direkt efter lite sol! :D

Älskar detta väder! Ikväll ska jag iväg till en kompis som har en fransk utbytes student hos mig o hon har bjudit in fler med sina franska utbytesstudenter på filmkväll, ska bli kul :)

Fram tills dess ska jag nog ta och plugga lite, yeey ;)

Kommentarer
Postat av: Mahtab - Tjejen som bor i Kanada

FRÅGESTUND!



http://matiib.blogg.se/2012/march/fragestund.html#comment



Den som ställer flest frågor får en länkning inför alla mina besökare!

Kramar Mahtab

2012-03-04 @ 07:45:32
URL: http://matiib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0