Finallyyy

Äntligen fredag! Var hemma igår då jag sovit oroligt och mådde bajs dagen efter. Gick iaf upp o hade min körlektion vilket gick riktigt bra! Snart är vi i stadstrafik! Resten av dagen vilade jag, lite i solen och sedan ett 2 timmars pass Thaiboxning, nice men blev trött tidigt pga värmen o solen (vi kör ute)

Detta är vad jag har till frukost :P Haha, kanske inte det vanligaste men ibland föredrar jag mat. Bulgur, oliver, rivna morötter, kikärtor, och äggröra

Idag har jag matteprov och sedan en grupp presentation i biologi/fysik/kemi som utgör en del av mitt slutbetyg, nervous

Idag: Skola, hem, jobba till 22.00, sen blir det nog att ta lugnt, får se

Ne nu ska jag göra mig iordning har ingen lust att gå till skolan i pyjamas kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0