Underskatta inte att prata

hallo bloggisen.
 
Sov hos mamma igår, så skönt att vara där hemma har jag känt på sistone när jag inte riktigt varit mig själv. Dagen började med samtal hos skolkuratorn. Så skönt att få prata av sig, någon utomståendes syn på saker och ting samt att de får en att se saker på ett annat, bättre sätt och ger tips på hur man kan förbättra sina omständigheter. Kände mig mycket lättare efteråt, så har ni något som ligger o trycker, pressa inte tillbaks det, gör inte det! Blir bara värre, prova att träffa någon eller prata med en vän, vad som nu kan tänkas passa dig.
 
Det skadar inte att prova att träffa en kurator/terapeut, de har tystnadsplikt ändå.
Har haft en lektion, ett gympass och en promenad med bekant. nu ska jag sova, världens huvudvärk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0