Kom fram kom fram var du än är

Var är min studiemotivation?!! Gaah, o träningsmotivation?! Herregud,, im turning into a soffpotatis! Nej imorgon då är det träning & plugg som gäller. Ska även få en gitarrlektion + ett möte m stjärnparaden, dags att söka till cirklar om man så vill, funderar lite på teater :) Får se.

Nej men nu ska jag läsa min Engelska inför imorgon och sedan då ska jag belöna mig själv med det nya avsnittet av 2½ men.
vs
Får vi se vad det är för nåt, är beredd på besvikelse..

Kommentarer
Postat av: emma

Så vad tyckte du om den nya säsongen? :) Själv tyckte jag att den var ganska bra, har ju varit samma sak i flera år nu, dom behövde förnyas lite.

2011-10-16 @ 20:40:27
URL: http://jemmas.webblogg.se/
Postat av: JOSEFINE SIDEBÄCK

Vad tyckte du? Jag tycker att den nya säsongen är helt okej faktiskt. Dock känns det som att det saknas så mycket nu när Charlie ej medverkar längre..

2011-10-18 @ 16:18:08
URL: http://josefinesideback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0