Friday!

Äntligen fredag, fast det känns inte som äntligen förrän klockan slår 16.00 då är skolan över o påsklovet är igång! Så efterlängtat, men först nu på morgonen väntar ett matte prov..
Perfekt avslut på förra skolveckan. Sol ute 40 min kvar tills tåget skulle gå = första glassen i år(ny sort också) o så en bra tidning! :D

Just nu har jag världens abstinens för min pojkvän.. usch saknar så mkt,, en liten depp Linda som sitter här nu :P
Efter skolan ska jag hem till mamma o bara ha myskväll, har vart en trött vecka. ska bli skönt..

Med lins                                             Utan lins
(har inte så grå ögon som det ser ut på bilden)

Söta mamma gav mig två klänningar igår! :D De var sådär men när jag är klar med dom ;) Den ena ska kortas o den andra blev mkt finare m mitt blommiga midjebälte till! :) Ne nu blir det skola,, o prov! ja... :'(

Kommentarer
Postat av: 50 saker

Sv: det är bara bra! :D

vad ska du göra i helgen?

2011-04-15 @ 10:23:16
URL: http://femtiosaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0