Sommarlov?

Har blivit ett litet uppehåll igen, men har haft en del i farten hela tiden. Är det inte på sommarlovet man ska slappa o bara lata , ta dagen som den kommer? :P

Igår var jag in till stan, köpte en kjol o en bandeu top, sen blev det en sväng till naprapaten, gjorde lite ondare än vanligt har nämligen bränt min rygg ganska rejält..
 (aj)

När det var klart åkte vi o fixade några ärenden bla Ikea där vi även åt lunch. -> Hem o ut på promenader o spring/jogging tur.

Idag har jag övningskört o äter nu lunch, ska ut o jobba sen igen (rensa ogräs, på en grönsaksodling.) Fn vad man måste träna rumpan när man står där. För på kvällarna har jag världens träningsvärk ^^

Ciao <3
o lycka till, till min pojkvän som får sina exam resultat idag :) <3


Kommentarer
Postat av: Mimmiiiss

Du har väll inte missat att gå med i veckans blogg för mina 900 bloggläsare? Lycka till

PUSS

2011-07-05 @ 13:54:55
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0