Fysik & Fysik

Hallo, slutade vid 12.00 idag, nice! Stannade kvar i skolan ett tag o var m kompisar o pluggade lite. Efter det blev det att handla lite att fylla kylskåpet med(massaaa frukt). Har pluggat lite här hemma också, och ska nu iväg på lite träning, MRL & Core blir det idag, ville gå på Combat men det har dom tydligen slutat med :/
jag & Emilia innan Julmiddagen i Florida
Blä kommer nog må lite illa på träningen räknade m Combat passet som börjar sju inte MRL 18.00.. :P Laxen i min mage kanske känner för att göra sig påmind..

Nej nu ska jag göra mig färdig att kila, hej svejs! Prov imorgon sen kan jag fokusera på Ekonomi & Geografiprovet nästa vecka! ;)... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0