Au natural

Godmorgon, idag kör jag på no make up :)
 då slipper man tvätta bort det ikväll ;P Skitsamma om jag skrämmer några barn, det finns så mycket psykologer i dagen samhälle :)

Idag är det ca 3 lektioner tror jag,, långa dock. Varav ett ämne består av prov (2st). Senare blir det rep m skolans sång grupp, hoppas jag iallafall är rädd för att jag ska komma dit o det är inställt. Nu måste jag kila, o det regnar!!! ;(

Blev fruktsallad , en liten skål m mjölk & chokladflingor till frukost, och det viktigaste! Mitt gröna te <3
Kom på mig själv m att äta upp frukten innan den blivit sallad men lyckades stoppa mig o det blev en till slut! :D

Puss på er ;D hajs

Kommentarer
Postat av: Angelica

Sjukt snyggt :)

2011-10-20 @ 08:32:38
URL: http://angelicalindeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0