12 Augusti

Hej! Har nyss vart på en promenad med vovven, vi hade en lång skön sovmorgon.

Sen sist har jag fortsatt med ekonomin, bläää,, är inte klar än på ett tag.. Har övningskört lite and worried about my Meggie pie ;) glad you're having a good time love!

Igår bakade jag Tekakor från Frövi, övningskörde, dampade och pluggade. Sen gick humöret överstyr och f*ckade upp mitt huvud så bästa alternativet var att gå och lägga sig läsa & sova.

Cruisin around
Idag ska jag träffa en vän som jag träffade under min "krog debut" har inte setts sen dess, blir nog kul :)

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE SIDEBÄCK - IBLAND HANDLAR LIVET OM ATT UNDRA VAD LIVET HANDLAR OM

Åh vad mumsigt med tekakor.

2012-08-12 @ 19:37:58
URL: http://josefinesideback.blogg.se/
Postat av: Jummi Von Minji - Swedish Ulzzang Blog

söt hund :)

2012-08-12 @ 20:38:41
URL: http://nattstad.se/jummivonminji

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0