4 Augusti 2012

Hej hej, om en stund ska jag iväg & jobba, de ringde igårkväll o frågade om jag kunde hoppa in idag.
Fastnade på gymmet i över 2 timmar igår, skönt. Blev styrketräning och sedan jogg, spring o powerwalk på rullbandet framför damfotbollen i OS Sverige-Frankrike
Lunch efter träning=wokat, tomat omelett+grönt te

Senare kom mamma och vi tog en sväng till IKEA, där det även blev lite mat. Jag behövde köpa glasburkar, tycker det är finare och enklare i skafferiet :)

Efter det körde vi hem och hade fredags mys m hemgjord dip o chips, på tv var det Systrar i Jeans 2.
Fick hem dessa igår! HEHE tycker den första var bra så nu fortsätter läsningen!

Ah börjar om mindre än 15min hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sofia

har inget planerat :)

2012-08-04 @ 12:59:55
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0