Jerry Gästbloggar

Hej på er,, idag har jag blivit riiktigt plågad asså,, först klipper dom mig och sedan klipper dom klorna också, jag som hade sparat ut så de var så långa o fina..



Jag vet inte om Linda har sagt det tidigare.. men jag älskar att bada och det jag älskar mest är stenar
Den bästa kombinationen av dessa är när jag står i min bäck och Linda kastar ner stenar så att jag kan dyka efter dom sen.


Kom igen!! Snälla bara en till????

Det här var mycket roligare än att bli friserad


Sen när vi kom in så lade matte upp serierna på stolen bredvid sig så att det var perfekt för mig att hoppa upp o läsa laban! Sen så lämnade jag fina tassavtryck eftersom att jag inte var helt torr efter mitt morgondopp!

Och igår var jag en jätteduktig hund för jag hjälpte min matte (Linda) med sitt hem prov i Matte F, jag tror inte att hon hade kunnat klara det utan mig

Så här duktig var jag! Och detta var innan min klippning, hade ju sparat fram så att jag kunde ha tuppkam men nu blev det inte så...

Nu ska jag kila iväg och jaga katterna för dom vet inte hur man uppför sig och då måste de tillrättavisas!
Blöta pussar / Jerry

Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

Haft en bra helg? :)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-05-06 @ 17:20:05
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/
Postat av: sanna

Hej sötan! :)

Allt bra?



Kramar.

2012-05-07 @ 09:07:07
URL: http://erikssonsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0