early yoga

Morning folks :)

Sitter här i mitt rum i stan o målar naglarna rosa (Y) vid elva blir det yoga, för första gången. Har varit upp sen strax efter sju. Då det inte går så många bussar från mamma plus att jag behövde gå ut m hundarna innan. Mamma är ju borta så det är jag som tar hand om dom nu :)

Har packat väskan, imorrn bär det av mot sthlm där det blir:
-Träffa pappa lite fort (förhoppningsvis)
-Frisör besök
-Hälsa på hos mormor i ett par nätter.
-Åka hem igen m brur.
Och Lillskiten ska följa med! Ska bli så mysigt att få ta hand om honom lite själv.

Efter yogan ska jag leta efter ett par nya skor! :D Sen tillbaks till odensbacken för hundpromenix! Senare ikväll är det sånglektion! :)


Bara jag som verkligen gillar denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0