Dygna med dumle

Helloo, idag kom jag hem runt halv åtta. Var på Teknis Movie-night. Skolans elevråd hyrde en biosalong hela natte, det visades tre filmer, i källaren fick man sig gratis kaffe,te & popcorn. Där kunde man även spela lite FIFA om man föredrog det framför filmerna.
1:a filmen var Pulp Fiction
2:a The hangover 2(baksmällan 2)
3:e Exorcisten
= 1 action,1komedi & 1 skräckis ;)
Detta pågick då mellan 22:00-06:00
Grymt kul var det och bra filmer. Satt och flummade sönder m mina kompisar när man blev lite föör trött. Men jag somnade aldrig! ;) Satt och gjorde ljud, och garvade sönder åt skräckfilmen eller saker som kanske inte är så roliga egentligen, som när vi kom på att "monster flickan" lät som Karlsson på taket när han skrattar.

Att snaska på hade jag bla Dumle Pepparkaka! Supergott om man gillar pepparkakor & dumle! :D
Yuuum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0