Loooov

Nu är det äntligen lov! Efter att ha sett bra julspex, gick jag & Laura på lite julshopping sen gick vi hem till henne o fikade + hallon-tryffel smet, för den skulle svalna & för min del var det dags att gå o möta upp min pojkvän :)

Vi umgicks en stund sedan åkte vi hem till en gemensam vän som fixat libanesisk buffé för oss & andra kompisar, gott o trevligt, avslutades där med filmen Source Code, inte den bästa men det var en riktigt trevlig kväll ändå!

Idag sov jag ut ordentligt! :D JAA!!! Sen packade jag ihop mina saker och åkte hem till mamma, där jag hämtat lite grejor, packat väskan för imorgon (ska till mormor), slagit in julklappar och nu väntar jag på att min chili & saffrans tryffel ska svalna så att jag kan rulla smeten till små kulor :)
(bild från receptet på tasteline)
Förhoppningsvis så blir mina också så fina!

Som sagt imorgon bär det av till mormor för att fira jul hos henne utanför Vallentuna, MYSIGT! Längtar jättemycket! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Om du inte redan kikat in idag så är en ny lucka samt gårdagens vinnare uppe :D

2011-12-23 @ 19:31:52
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: ellen :)

Allt bra ?, kram:)

2011-12-24 @ 22:14:07
URL: http://alwaystyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0