Sing a long all day long

Hallooo, sitter nu o nynnar på låtar medans jag pluggar matte & ser på Gossip Girl.(Ja jag tittar på det, det är inte BRA men underhållande,, ;P)

Denna dag vaknade jag upp hemma hos mamma, lång promenad m hundarna och sen hoppade jag på bussen in till stan där mina vänner i sånggruppen väntade. Hemma hos mig skulle vi vara, och jag var sen men så blir det ibland.

Det var en som saknades så vi började med en mysig fika, lussebullar, en supergod kaka bakad av Bella och sen lite saft på det ;)

Efter en massa snack och smask så körde vi igång m lite låtar och övade på det vi kunde utan komp. Bla denna sång <3


Sen när alla åkt & George missat sin buss, satte vi oss & snackade tills nästa skulle komma (:

Kommentarer
Postat av: BL

=)

2011-12-05 @ 00:20:01
URL: http://beckaliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0