Buffalo

Goddagens, just nu sitter jag på hotell rummet, stannade här medans mamma o brodern drog iväg o köpte resväskor.

jag på glasgolvet i CN tower, ca 300m upp i luften.(syns tyvärr inte på bilden)

Igår tog vi oss till USA igen, shoppade litem jag köpte en tröja o en liten present till min pojkvän. Efter det åkte vi till staden Buffalo, gick där i ca 15minuter sen vräkte regnet ner så vi gömde oss i p-hus & på en buss station.
När det slutat gick vi i ca 20 minuter sen började det så klart regna för fullt igen även lite blixtar o dunder.
 Vi tänkte gömma oss inne på Starbucks för en liten varm fika, men när vi sprungit in under det taket från det innan så ser vi att dom håller på o bygger om. Då gav vi upp o gick/sprang mot bilen. Där vi sedan kunde vrida ur alla kläder o håret.


Nu ska jag mumsa Maltesers ;D imorgon bär det av mot NEW YORK :D *taggad till 1000!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0