off duty

Hallo :) Idag gick jag upp 9.00 så att jag skulle in till stan o träna m skolans sång grupp, stressade i mig mammas himmelskt goda nybakta scones (som jag gärna njutit av) för att hinna med bussen.
Kommer en timma för tidigt, röd dag=allt stängt fram till 12.00.. kul jul. Sen när jag väl mötte upp alla o vi kom in så tog det sin lilla tid, vi satt där o kollade andra repa osv sen fick jag veta att det inte blir nåt idag..
Grr, det bästa var ju att jag missade min buss sen efter att ha suttit o väntat i 40 minuter. Bara för att jag glodde ner i marken nån sekund.
Nästa buss gick 3 timmar senare.. sen skulle det bli ett möte till men så blev det inte i slutändan. men då hade jag iallafall bestämt att kolla på en film med en kompis så det gjorde vi o nu sitter jag och väntar på nästa buss hem. Den ska jag INTE missa.


detta är vad jag har på mig idag, mysiga kläder (Y)

Filmen som sågs var Due date, mycket bra faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0