sista maj

Good morning folks.

Igår efter skolan mötte jag upp mamma så gick vi o tog en fika i detta varma väder (höll på att få en chock när jag gick ut från skolan) Det blev en yoghurtdröm för min del = yoghurtglass m varma bär. Gott men tyvärr så smakade den inte lika mycket yoghurt som jag hoppats.

Efter det kunde jag inte hålla mig längre, är ett par skor som jag har gått o tittat och tänkt på under en lång tid. Idag(igår) fick dom följa med hem! :P
Från sthlm DG

Nej nu måste jag läsa klart min historia som jag ska lämna in idag! Sen är det ekonomi prov i eftermiddag, jippi!..
Men aja sen har jag ingenting kvar innan lovet förutom Ma B nationella, sköööööönt

Kommentarer
Postat av: linda

vill ha glass!

2011-06-03 @ 22:50:32
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0